October 26, 2009

TeRkiLaN TaK BoLeH NaK TeNGoK ELepHaNT

HujuNg MinGGu BaRu ni aKu caM biaSa La kaLau my Hub' ada kaT JgKa
muLa La Buat PlaNNing Nak PeGi JejaLan.
Me & My HuB' pun CaDaNg NaK BawaK eisHa g Mini Zoo Kt TeMeRLoh.
SesaMpai nya kat tempat yang nak dituju, rupa-rupanya tempat 2 dah
close pun. x ada any animals pn kat c2 lagi.ksian kat anak dara me 2 x dapat
nak tengok animals.
boleh pulak dia cakap kat ummi ' x dapat kakak nak tengok tiger ummi'.
me & my hub' promise nak bawak dia pegi zoo negara by next weekend.
bagi nak ubat kesedihan my daughter 2 aku pun bawak pegi taman tasik

temerloh.main playground kat c2. apalagi x terkawal aku dibuatnya.nasib baik
mak su dia ikut sekali.boleh jadi 'bibik' kejap.
pastu, dia tengok pulak boat kat tasik 2, menjerit2 nak naik bot 2.
aku dengan rasa suspennya pun naik la. my hub' pun join jugak.tapi..
yang jokesnya, bot kami 2 asyik memusing2 kat tempat 2 je..
dah tiba time nak habis baru la, pandai nak handle.apa2 aje asal anak dara
aku 2 hepi...
c u all again at the next entry....

1 comment:

  1. elo...
    amboiiii.. sakan ko berjalan yep..
    nak wak jln anak ke mak?

    ReplyDelete