November 10, 2009

WeDDiNg My HuB' FrieNds

erm...rasanya cam dah lama aku x update my blogs ni. bukannya kemalasan melanda
tapi, on 29 & 30 Okt 09 baru ni aku cuti balik rumah mak mertua. On 31st Okt we all

1 family attend wedding my hub's friends. kira2 nya ikut rombongan pengantin lelaki la
ni.

we all 1 family bertolak dari bangi (rumah mak mertua aku) pada petang jumaat lagi.
mula2 planning nak pegi konvoi. last2 aku & family je yang gerak dulu. member2 my hub's
yang lain gerak kendian. we all bermalam kat simpang 4 jalan nak pegi hutan melintang.
tempat tinggal disediakan, tapi...chalet 2 sempit cikit la .tempat kenduri 2 jalan nak pegi Bagan Datoh.
paginya attend untuk majlis nikah je. tengahari 2 hantar pengantin untuk sanding. lepas
makan aku pun ajak my hub's balik je la. tapi...anak aku pulak yang ngamuk2 nak beg
yang pihak pengantin bagi 2 la. terpaksa la my hub's "salam kaut" ngan pihak pengantin
perempuan.dapat 2 terus tersenyum dia. eisha..eisha..

No comments:

Post a Comment