October 12, 2009

sWimmiNg aT JHR 10.10.09




askm...bersua laGi kiTa Dlm bLog yang aku baru Cipta ni..
skrg ni, bila ada mas luaNg kat Ofis mmg x de keRja laiN
aku dok buat, asyik cari idea nak update bLog je.
ni crta mas weekend baru ni.kebetulan my huB ada kat
Jengka, aku pun buat la plaNNing nak g bwk eisHa pegi
swimming kat pooL.dipendekkan crta my Hub' accept my
suggestion.jadi...hari sabTu baru2 ni kami 3 beranak pun
pegi la kat JeRanTut Hill Resort.punye la jauh pegi semata2
nak g pooL.perjalanan ada la dlm 45min.masa swimming
2 yang lawaknya x ada orang laiN melaiNkaN kami 3 beRanak
je.apalagi...asyik dengar suara eiSha je dok menJerit.
Tapi...yanG aku paling naK gelaKnya, tengok my Hub' keletihan melaYan Our's Girls 2.
on d Way balik aku drop makan Jap.aku mmg dah niat nak
cuba masakan yg hanYa boleh dapat kat DaeRah JeRantut je.
GuLai asaM RonG.Sampai berpeluh la My Hub' menYantapnya..finallY aku hepi sangat dapat menghaBiskaN WeeKeNd ngan My Hub' &   My LoveLy GirlZ..

No comments:

Post a Comment