January 5, 2010

~ xTvT eLak BoRiNG



rasa cam dah lama x n3 story kat blog ni, takut pulak bersawang nanti. maklum la kesibukan melanda bila akhir tahun hari 2. buat closing akaun. ni pun x habis buzy lagi, tp...selit je lah ckit2 untuk update blog.last week around 4 days cuti. aku habiskan ambik cuti rehat + cuti tahun baru. mula2 buat planning nak pegi bgrc.disebabkan puteri aku 2 selesema , my hubby x accept nak bawak pegi swimming. takut bertambah teruk katanya.aku pun akur je la dengan bantahan 2.walaupun sebenarnya aku yang exited lebih nak pegi dari anak aku.hehehe....
so...kitaorang pegi tmrlh je la jejalan sambil beli pakaian sekolah puteri aku ni. cbuk bertanya je selagi x pegi beli. naik bosan ummi dia ni mendengarnya.



kebetulan pulak my hubby baru je terima APC utuk tahun 2008.so..ambik kesempatan i2 jugak belanja ummi & eisha makan. mula2 cadang nak makan pizza, disebabkan parking penuh pegi KFC je la..
apapun we are happy can spend time 2gther.

No comments:

Post a Comment